سپاه نیوز:  فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۲۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی ساماندهی شد.

سپاه نیوز:  فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۲۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی ساماندهی شد.

سپاه نیوز:  فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۲۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی ساماندهی شد.
کد خبر: ۱۲۷۶۱
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

به‌گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی  فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در نشست با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات پیشکسوتان و ایثارگران اظهار داشت: استان مرکزی به نسبت جمعیت در زمان جنگ تحمیلی جزو استان‌های برتر در زمینه اعزام رزمندگان به جبهه‌های حق علیه باطل است که نشان از مشارکت مردم استان در پیروزی دفاع مقدس دارد بنابراین تحقق بسیج مردمی برای رفع مشکلات یکی از درس‌های دفاع مقدس است که باید مورد توجه باشد.

 

وی افزود: جامعه پیشکسوتان استان جامعه‌ای دلسوز است که برای پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی در همه زمینه‌ها دغدغه دارد به همین سبب باید برای رفع مشکلات و پیشبرد اهداف از این ظرفیت عظیم پیشکسوتان استفاده کرد.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: حضور پیشکسوتان در مقاطع مختلف و آمادگی‌ آنها نشان دهنده مردمی بودن آنها برای رفع مشکلات است که باید با مشارکت همه جانبه و به‌کارگیری ظرفیت‌ها مشکلات آنها رفع شود.

 

سردار کریمی با اشاره به اینکه هزار و 250 گروه جهادی فعال در استان داریم که تعداد قابل توجهی از آنها رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس هستند گفت: فرهنگ دفاع مقدس باید به خوبی تبیین و به نسل جوان منتقل شود و باتوجه به اینکه یکی از مطالبات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) است در استان با برگزاری برنامه‌هایی از جمله کنگره شهدای استان و فعالیت‌های زیرساختی گام‌‌های بلندی در این زمینه برداشته است.

 

وی بیان کرد: فرهنگ دفاع مقدس برای زنده ماندن نیازمند حاکم شدن در همه سطوح مدیریتی است بنابراین روحیه جهادی و انقلابی و فرهنگ دفاع مقدس باید در همه بخش‌های کشورحاکم شود که مردم هم آثار و برکات آن را می‌بینند.

 

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر یکی دیگر از ضرورت‌های جامعه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

سردار کریمی افزود: یکی از رسالت‌های مهم مسئولان رفع مشکلات ایثارگران و پیشکسوتان است و دستگاه‌های متولی باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند که سپاه و بسیج هم در این زمینه عزم جدی دارد.

 

وی بیان کرد: سپاه و بسیج در قالب هیئت اندیشه‌ورز در اقشار تخصصی بسیج این رسالت مهم را انجام می‌دهد و جامعه پیشکسوتان هم در کنار اقشار بسیج نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

انتهای پیام/02

 

ارسال نظر
captcha